BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

žodis

Dievas ir jo veikimas yra tikslas visų dvasinių pratybų. O tiksliau visą tai galime rasti Jėzaus asmenyje – nes jis yra tikslas ir tikroji istorija DIeov ir žmogaus.
Kai Dievas kūrė, jis kūrė viską per savo Sūnų amžiną Žodį. Todėl viskas kas yra yra ir bus susieta su juo
Jame atpažįstamas Dievas toks koks jis yra
Per JĖzų ir išganymas, nes jis geriausiai žino, ko riekia – savo įsikūnijimu.
Per JĖzų ir perketimas, nes jis atsiuntė savo Dvasią, kuri viską primena ir atnaujina, ką Jėzus kalbėjo uir darė, ką Jis tebedaro Dvasios Galia mūsų tarpe.


Todėl artėjimas prie Dievo yra vienintelis KLEias per JĖzų.


Galiausias atdsakymas žmogaus yra per JĖzų, su Jėzumi ir Jėzuje.
Jei ką žmogus mąsto – ir tokiu būdu artėja prie Dievo, nėra jokio kito kelio kaip tik per Jėzaus charakterį ir jo būdą.


Nėra jokio kito pagrindo tik Jėzus Kristus.


Todėl visas mąstymas vyksta meditaviame susitikme su Jėzumi.


Visokiausi aspektai meditacijose Jėzaus suitikimo.
Štai kenti su Jėzumi, štai džiaugiesi su Juo, štai su juo gyveni kasdienybėje.


Koks gi tas Jėzus, kurį skelbia Ignacas ir kviečia jį pažinti, pamilti ir sekti.


Tai karo mūšio Viešpats, kuris kviečia juo sekti. Tik jis kovoja eidama ir būdama vargšas, nukryžiuotas ir skelbia savo žodžiųu kovą ir pergalę. Ir kviečia tokiu būdu sekti ir kitus.
Viešpats nėra mokytojas, kuris duotų gerų minčių, bet tas, kuri veda, kuris traukia apskui save – patraukia.
Todėl ne mokslaas Kristaus pirmauja, bet gyveniams Kristaus svarbiausias.
Todėl įsijautimas į gvyeniąm Jėzaus suvaidiną svarbią rolę, o o ne žodžių reikšmė savyje.


Galima suprasti iš Ignaco laikysenos, kuris būtinai norėjo Jeruzalėje būti ir ten taip jaustis su Jėzumi, tose aplinkose, ką matė, ką jautė. Net pėdą žiūrėjo į kurią pusią nukreipta.


Penktoji Evangelija.



 Kviečia pasidalinti savimi.
Dievas apsidalino savimi Jėzuje, atsakymas toks pats per JĖzų.
Kokai geradarybes suteikė,


Garbinti, šloivinti ir tarnauti


 

Rodyk draugams

Rašyti komentarą