BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Evangelija (Lk 13, 10–17)

Evangelija (Lk 13, 10–17)


    Vieną šeštadienį Jėzus mokė sinagogoje. Čia pasitaikė moteris, aštuoniolika metų kenčianti nuo ligos dvasios. Ji buvo sutraukta ir visiškai negalėjo išsitiesti.
    Jėzus pamatęs pasišaukė ją ir tarė: „Moterie, esi išvaduota iš savo ligos!“ Jis uždėjo ant jos rankas, toji bematant atsitiesė ir ėmė šlovinti Dievą.
    Tada sinagogos vyresnysis, supykęs, kad Jėzus išgydė šeštadienį, pasakė miniai: „Dirbamos yra šešios dienos. Ateikite jomis ir gydykitės, o ne šeštadienį!“
    Viešpats jam atsakė: „Veidmainiai! Argi kas iš jūsų neatriša šeštadienį nuo ėdžių savo jaučio ar asilo ir nenuveda pagirdyti?! Argi šios Abraomo dukters, kurią šėtonas laikė sukaustęs jau aštuoniolika metų, nereikėjo išvaduoti iš pančių šeštadienį?“
    Jam tai bekalbant, visi jo priešai susigėdo, o visa minia džiaugėsi jo šlovingais darbais.


JĖZAUS SITUACIJA


Tai paskutinis mokinimas JĖZAUS sinagogoje – tai paskutinsi lasas, kuris perpildys ir jis jau bus ir normaliu slaugu išstumtas.


 


Plesikai kai apskutini karta išstoja – jie gali ir kitus apkaltinti ir sau kiek galima prisimti ir belekaip elgti ir pansiai


Kai samdiniai – tai trupmpaiu, nekokybiškiau


Tie kurie savi ir pamile zmones – stengiasi jautriau, švelniau, emocingiau.


 


JEzus pasirode tikras ir iki galo – ne tik pamoke bet ir parode kaip daroma ir dar pasigincino del teoriniu prielaidu, mokymo.


 


Tarsi tai butu pirmas kartas.


 


Vienas kunigas buvo apsirases asau zodzius – svesk misias kaip pirmasias ir kaip apskutines – taip ir kiekvienas misias.


 


Taip ir krikscionio laikysena – turi būti kaip pirmas ir kaip paskutines – iki galo ir tikrai išpildyta.


 


KAS YRA SABAS
Sabas yra Dievo nurodyta poilsio diena. Nedirbti, nevaikscioti duagiau nei reikia – tustantis žingsniu. Net valgyti negalima daryti , nei pinigu nesti, nei keliauti.


 


Kirkscionys nutare, kad jiems svarbi yra 8 diena, arba pirmoji savaites diena – nes Viešpats padare sia dieną ypatingą prisikeldamas. Kadangi Dievas kure pasauli per 7 dienas. Su Viešpatie prisikelimu praside aštuntoji diena, naujas laika, paskutiniai laikai, kai malone išpilta su kaupu. Todel svencia kas septinta diena ne saba, sestadieni, bet sekmadieni.


 


KITOKIA SEPTINTOS DIENOS DVASIA


Labai išmintinga Jėzaus laikysena – laikykis įsakymo – taip ir turi būti, bet ir nepamiršk gailestingumo – aukso vidurys.


Taisykles ir gailestingumas.


V Tiasykliu reikia laikytis, nes tada silpnieji  turi visas teisias visuomenėje, tada.


Taciau taisykles ne del taisyklių, o pirmiausiai gailestingumas, todel savieji gali savais likti.


O tik laikanti staisykliu ir silnieji, tolimieji ir artimieji tampa patenkinti.


 


Pavyzdys apie JEHOVISTUS – jie kaip išmoko kalbėti taip ir kalba ir į jokį dialogą ar loginį svarstymą net ir nesikiša.


 


Pasirodo Jėzus yra už gyvenimišką, loginę laikyseną.


 


Dievas šventajame Rašte mielai eina į diskusijas su žmogumi – Abraomas sako, nesunaikink Sodomos – ne sjei tne yra 50 teisiųjų, negi naikinsi,


NE – o jei 40, ne, o jei 10  - irgi ne.


Del ko jis taip leidosi – de to, kad is meiles dialogas, diskusija, derėjimasis vyksta.


 


Arba ateina moteris pagone sirofinikiete ir praso pagydyti jos dukra.


JEzus sako ne taip turi būti, nes pas tuos zmoens resu siustas.


Bet ir sie zmoens semia malones nuo išrinktosios tautos stalo.


Tada sutinka JEzus.


 


Svarbvu yra pirmiausiai Meile kiekvienam. Noras kaip geriau visiems, er bent dageliui.


 


Ten kur nera meiles – is kartu eik salin setone – kai Petras klasue, neturetum kenteti.


Arba zmones praso padalinti ju palikima – ne tam esu skirtas.


 


 


Tie, aks gyvena kaime gerai žino, kad nesvarbu kokai diena yra, ar tai sekmadienis ar ne – pamaitinti savo gyvulius turi.


Kai buvau paauglys vasaromis darbuodavausi ukyje pas dėdę arba aps pusbrolį. Kadangi buvo toku gyvunų, kurie tiek pusryčiams, tiek pietums gaudavo pašaro. Ir Vieną kartą sako pusbrolis – pašerk gyvulius anksčiau nei įprastai pietus ne svažiuosim kažkur.


Aš nelabai supratau, tai ėmiau ir pusryčių nedaviau, o tik vėlyvą rytą daviau pašaro.


Pasiuto mano pusbrolis – mat pasirodė reikai ir pusryčiams ir pietums, tik anksčiau, o aš patekintas tik vieną kartą daviau.


Tai nuplaukė maneo kelionę tą dieną.


 


 


Taciau labai aiskiai apibrezus, kas yra butina sekmadieni apdaryti ir kas ne – tada ateina tikra ramybe.


 


 


Cia kaip su vagimu  - su pavogtias dalykais negali tinkamai pasinaudoti, jei nenesa nei džiaugsmu, nei apsitenkinimo, nei kad ir sekmes. Viena moteris sake – kai nebudavo saldytuve ko valgyti, padarydavo reida tevas, kuris dirbo milicininku ir saldytuva spilnas – taciau tas maistas nebuvo skanus, nebuv valgomas, buvo bloga i ji net ziureti.


 


Taip ir save apvogus ir neduodant septintosios dienos – nera jokio pasitenkinimo


 

Rodyk draugams

Rašyti komentarą